EN LÍNI@: Sobre l’anàlisi sintàctica
Descubrimos. Encuentros
Un buen argumento tiene en cuenta los argumentos opuestos
Com s’ha d’ensenyar a avaluar arguments d’altres a partir de proves? Quins criteris podem fer servir per avaluar la qualitat de l&rs...
Aprendre a fer preguntes
Les preguntes són el motor de qualsevol investigació científica, perquè vehiculen i concreten allò que es vol fer o saber en funció...
Elaboració de joguines adaptades en un IES per a nens i nenes amb NEE d’escoles infantils.
La major part del col·lectiu d'educació infantil s'ha vist en la necessitat d'enfrontar-se a situacions difícils per adaptar i elabora...
Aprender enseñando
La búsqueda de la mejor metodología en el proceso de enseñanza es siempre una necesidad en quien enseña. La experiencia parece mostra...
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19 Carlos Velázquez Callado CEIP Miguel Hernández. Laguna de Duero (Valladolid) L...
PER ARRODONIR
Ara seriosament: juguem El juego simbólico RUIZ DE VELASCO GÁLVEZ, A.; ABAD MOLINA, J. Barcelona. Graó, 2011 Manual bàsic sobre el...