Enfoque de la evaluación centrada en el contexto
L'avaluació ha estat definida de diferents maneres segons els diferents autors que l'han estudiat i analitzat. En aquest capítol es revi...
Les instal·lacions de joc: metàfores de la vida de relació
Les instal·lacions de joc són contextos lúdics concebuts des de la trobada i la intersecció entre joc, art i cultura. En a...
L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
Entrevista a Noemí Beneito: «Els bebès necessiten moments de relació intensa i moments de sep...
Noemí Beneito és llicenciada en Psicomotricitat i gaudeix d’una àmplia experiència en formació d’estudi...
Opinió de Pilar Pérez
Juegos de rol como herramientas educativas
Los juegos de rol surgen, a finales de los años sesenta, con el objetivo de enseñar diversos aspectos de la sociología, ciencia polít...
Glosario
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...