L’AVE, va o torna?
Estrenem una nova secció de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), on presentarem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentme...
Autoestima docent
La idea força que mobilitza l’argumentació d’aquesta editorial és l’autoestima decent, perdó, l’autoestima...
L’alfabetització científica en la formació d’adults
L’alfabetització científica hauria de ser un dels objectius de l’ensenyament de les ciències, tant en les etapes d&rs...
Sonido, silencio, ruido: conocerlos, medirlos, controlarlos
La escuela donde se ha realizado este proyecto es un centro de agrupación para niñas y niños con dificultades auditivas y posee una US...
LLIBRES
Educar sin GPS GONZÁLEZ, A. Barcelona. Planeta, 2021 Totes les persones que participem en els processos de formació de les nostres criatu...
La historia geológica del paisaje como contenido esencial en la enseñanza obligatoria
El paisaje es un vocablo polisémico generalmente utilizado como eje transversal para articular conceptos tanto de las ciencias naturales...
Què podem avaluar a l’escola?
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Grup d’Investigació Hazitegi S’ha parlat al monogràfic sobre el fet que tradicionalment s...
El carnet per punts, una eina d’avaluació formativa