Entendre el plor del infants
La Joy, una nena de 6 anys, torna del campament de cap de setmana al qual ha anat per primera vegada amb un grup d’infants i de monitores...
L´escola compromesa amb el món. I tu què fas?
Quins han de ser els valors de referència quan eduquem en un context de diversitats, de vegades aparentment excloents entre elles, i de p...
Cicles formatius de grau superior en educació infantil
La superació del mòdul de formació pràctica en centres de treball del CFGS d’educació infantil dóna co...
El programa TEI: tutoria entre iguals
La convivència als centres de primària i secundària, i concretament l’assetjament escolar, és actualment un dels tem...
Umamix: de la ficción a la realidad educativa
VIII Umamix es un proyecto en el que la utilización del juego de rol, como nexo de unión entre la realidad y la ficción, crea un entor...
Ser fill únic, ser filla única
La Montse està preocupada. Està pendent del seu fill de vuit anys i de les dificultats d'aprenentatge que pateix. Fins aquí tot normal...
Podem reflexionar sobre les relacions entre la família i l’escola?
Partint d'una anàlisi global que ens acosta a les potencialitats que en l'etapa d'educació infantil té el camp de les relacions entre ...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
El maravilloso país de los snergs WYKE-SMITH, E.A.; COSSANTELI, V. (trad.); CASTRILLÓN, M. (il.) Barcelona. La Galera, 2021 La obra cuent...