L’avaluació: de la reflexió a la pràctica vivencial
Qué evaluar
En aquest capítol s'aborda el contingut de l'avaluació, és a dir, què avaluar. Seguint el punt de vista desenvolupat ...
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
I si ens atrevim a canviar? El programa Escoles + Sostenibles de Barcelona
El programa Escoles + Sostenibles (E+S) és hereu de l’Agenda 21 Escolar de Barcelona, una iniciativa dirigida als centres educatius que e...
Les arrels del malestar en les criatures
L’Anna té 3 anys i mig. És filla única d’una parella gran. Espavilada, alegre, un argent viu. La joia de la parella. ...
El projecte lingüístic de centre
En aquest article es mostra la manera de gestionar i avaluar un projecte lingüístic de centre a l’institut Mirador del Genil (C&ogra...
Los valores humanos de los superhéroes
No veo mis poderes como un don para mí, sino para todo aquel que los necesite. (Superman)Las historias de superhéroes y superheroínas ...
Activitats competencials per aprendre a usar les matemàtiques al cicle inicial
Es presenten diverses activitats per a nens i nenes de 6 a 8 anys, en les quals s'interrelacionen diferents tipus de continguts i process...