Confiproyecto. Aprender del confinamiento para hacer proyectos personalizados
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...
Lectura crítica multimodal
Lectura crítica multimodal Anton Not Reig INS La Serra. Mollerussa (Lleida) En aquest article s’hi presenta una seqüència did...
Deberes significativos: para fiestas, reportajes radiofónicos
La evidencia en la práctica: La docencia tiene un componente de vocación de servicio que va más allá de los objetivos de una materia....
Cuándo evaluar
Quan parlem d'avaluació a tots ens ve al cap, davant la pressió que procedeix de l'exterior, la necessitat de respondre les fa...
Práctiques de qualitat en la formació
Un dels retrets que es pot fer a la universitat és la distància que manté respecte a la realitat escolar, però teoria i pr...
Taller d’escriptura: el procés d’escriure una carta
L’equip de mestres de l’escola La Marina, de l’Hospitalet de Llobregat, ha anat evolucionant entorn de la concepció de l&rsqu...
De l’espai i el temps
Volem dedicar aquest darrer «Flaix» a tot el professorat que ha contribuït a fer-lo possible amb el seu esforç desinteressat, ...
Les imatges com a facilitadores de l’aprenentatge
Professors, estudiants i investigadors coincideixen a ressaltar la importància de les imatges en el procés educatiu, com a dispositius q...