La participación del niño y de la niña en la evaluación
Els infants són agents actius en l'avaluació i han de participar-hi de manera proactiva. En aquest capítol es...
Una mirada de llarg abast
Del CEP de Santander, de l’Escola Infantil Aire Libre (Alacant), de l’Escola Infantil de Tui (Pon...
Europa, sense fronteres? Projectes a l’aula a partir de problemes socials rellevants
Tot seguit es planteja un projecte enfocat a l’alumnat del cicle superior de primària que consta de dues parts: una recerca cooperativa d...
Gestió positiva del conflicte
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Puget Sound Community School, o el dret a ser un mateix
Més que l’adquisició de continguts o el desenvolupament de determinades competències i habilitats, «el principal obje...
El juego de rol como instrumento psicopedagógico para la exploración y comprensión de la ident...
Presenté por primera vez un taller de estas características sobre transexualidad y transgenerismo en octubre de 1999 dentro del I Encue...
El cos del docent: presència, alegria, confiança
El cos físic és la part de nosaltres que mostrem a l'altra gent i és també la part que veiem de l'altra gent. Està format per una xa...