L’ensenyament de la gramàtica
En aquest article, s'hi reflexiona sobre el lloc que ha d'ocupar la gramàtica en la classe de llengua i s'hi presenten propostes que ate...
La evaluación formativa
En una perspectiva de l’avaluació com a ajuda a l’aprenentatge, cal plantejar-se de quina manera es pot avaluar la fase de construc...
Educación ambiental y proyectos educativos
Educación ambiental y proyectos educativos Iniciativas escolares de transformación ecosocial Diana Santana Martín Escuela Gavina. Valen...
Quins clàssics triem per a la secundària obligatòria?
Ampliar el corpus més enllà de les fronteres nacionals, seleccionar, d’entre «els grans llibres», els adequats per a c...
La atención a la diversidad en secundaria: ¿un reto o palabras huecas?
En aquest capítol es tracta el tema de la diversitat, de l’atenció educativa i de com es relaciona tot això amb les decisio...
Uso de novelas gráficas en el aula universitaria
Uso de novelas gráficas en el aula universitaria Antonio César Moreno Cantano Universidad Complutense de Madrid Este artículo muestra l...
Si valorem la creativitat, per què no l’estimulem?
La evaluación no es sólo individual: dinámica y progreso del grupo
L’ensenyament individualitzat gairebé és impensable en la realitat actual de l’educació secundària, ja que el ...