Constructivismo, conductismo, cognitismo y otros “ismos”.
La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
LA TRANSFERIBILIDAD DE LAS EVIDENCIAS EN LA PRÁCTICA EDUCATIVA Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora d...
Què ens diu la recerca científica: Significativitat i funcionalitat
La significativitat i la funcionalitat es pot aplicar a coneixements de naturalesa distinta: conceptuals, procedimentals i actitudinals. ...
L’ESTELA DE… ANTON SEMIÓNOVITX MAKÀRENKO
És impossible ensenyar una persona a ser feliç, però sí que és possible educar-la perquè sigui feliç. Nascut el 188...
Grans i petits
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Experiència de suport entre iguals duta a terme des de 1994, en el transcurs de la qual l...
Pistes per a l’avaluació: L´aprenentatge a la natura a través de la mirada i la reflexió de l...
Una experiencia sobre los aprendizajes autónomos en el marco del Espacio Europeo de Educación S...
La inclusión de las actividades de lucha en la programación de la educación física formal
La tradición de las prácticas orientales nos aporta una corporalidad centrada en el conocimiento introspectivo del propio cuerpo y de s...