Llibres: Evaluación y postevaluación en educación infantil. Cómo evaluar y qué hacer después.
La información de los resultados de la evaluación, algo más que un trámite
A l’hora de transmetre els resultats obtinguts de l’avaluació de l’alumnat, és important l’anàlisi i refl...
Barcelona, Aula de Ciudadanía como espacio y tiempo de educación no formal
Conocer el clima social aula supone el principio del trabajo en competencias emocionales
En muchos de los estudios que versan sobre centros escolares se habla de una variable, junto con otras, que de un modo u otro ejerce infl...
La família Mitchell contra les màquines
La família Mitchell contra les màquines Com sobreviure a una apocalipsi tecnològica Ramon Breu Pañella info@cinescola.info La fam&...
La teva experiència compta
Aquest projecte col·laboratiu sorgeix a partir de la interacció de professorat a la xarxa i parteix d’una reflexió sobre aquell alum...
Com es pot ajudar l’alumnat a investigar en ciències?
A l’article s’hi proposa la plantilla de bastida PaPER per promoure la indagació científica genuïna a l’aula, &ea...
Descobrint l’interrogant
En aquesta sessió, quan els infants de P4 entren a la seva aula es fixen en els cartells que una mestra hi ha penjat recentment i que por...