Repensar la immersió lingüística a Catalunya des d’una perspectiva plurilingüe
Les aules lingüísticament heterogènies són una realitat cada cop més freqüent a Catalunya, la qual cosa fa pales...
Família i escola, una complicitat imprescindible
Les escoles que posen tot el seu esforç a oferir oportunitats diverses per a l’aprenentatge i que creen llocs motivadors, segurs i en els...
La reproducción asistida. Un contexto para la toma de decisiones
Esta propuesta sitúa las opciones de reproducción asistida como contexto de trabajo. A partir de un estudio de caso el alumnado de secund...
Juliol: compromís social i dignitat educativa
Índice de cuadros
Llegir, escriure i imaginar mons possibles
En aquest article es comparteix una experiència didàctica al voltant de l’escriptura realitzada a Pereira (Colòmbia), en qu...
A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...
Exprésate en el confinamiento
Exprésate en el confinamiento Judith Fernández Cando CIFP Santa Catalina. Aranda de Duero (Burgos) Este artículo pretende dar ejemplos ...