Exclusió socioeducativa i igualtat d’oportunitats
Aquesta experiència es basa en el projecte «Aula compensatòria», implementat per una ONG en les seves instal·lacions,...
Pistes per a l’avaluació: Pauta per dissenyar i regular els racons.
Aquesta pauta està pensada perquè es pugui, d'una manera ràpida i clara, recollir un seguit d'informacions al voltant dels diferents r...
Llegir per comprendre la realitat social a partir de la resolució de problemes geogràfics e his...
El desenvolupament de la competència lectora és un objectiu comú de totes les matèries del currículum. Una adquisició eficaç d'aqu...
Conversar sin palabras
Loli Vázquez Carrasco, Mar Carreras Salarich Conversar sin palabras, con la mirada, el gesto, el movimiento, la escucha, la interpretació...
La tornada al col·le
En context: TikTok: un recurs de llenguatge no verbal
En l’activitat que presentem treballarem l’expressió del llenguatge no verbal i la cooperació a través del text liter...
Va… d’acollida
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i que veritablement fem. De fer sense pensar&helli...
Llibres. Trobades. El racó digital