Francesc Ferrer i Guàrdia: L’escola, espai de preservació i projecció
Francesc Ferrer i Guàrdia L’escola, espai de preservació i projecció L’escola ha estat sempre terreny de disputa, tant per ...
Material per a l’alumnat: Un problema de conills. L’àlbum il·lustrat per establir connexions ...
L’experiència que es presenta a continuació promou l’establiment de connexions a l’aula de primària entre ci&eg...
Del voluntariat a l’aprenentatge servei
L’aprenentatge servei (ApS) és una proposta metodològica integral que permet abordar de manera simultània les necessitats a...
Tot observant
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Leyendo a Darwin
A partir de la segunda mitad del siglo XX, hemos observado una evolución significativa en las instituciones museísticas. De la concepci...
L’aprenentatge informal i la pedagogia dels canvis de fase
Per una igualtat efectiva entre dones i homes
La clara montada y la vinagreta como modelos didácticos coloidales microcromáticos