De «col·laboració» a «Kirikiki».
El Moviment Freinet, que va néixer a principis de la dècada de 1930 a l'Estat espanyol (començant per Catalunya), va editar, a partir ...
André Lapierre, un mestre…
L’anticipació de l’ensenyament de la lectura i l’escriptura.
La veu de la infància, element fonamental en l’avaluació i la planificació dels processos de tran...
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA Grup d’Investigació Hazitegi Una experiència a l’aula de 5 anys La finalització de l’...
Conflicte armat a Colòmbia i escriptura de contes infantils
Aquest text neix de l’experiència pedagògica viscuda en una zona rural de Guaviare (Colòmbia) situada enmig del conflicte a...
Creuar biografies: el sentit narratiu de les imatges
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
Procedimientos y recursos para trabajar la estadística y la probabilidad en la enseñanza