Rigui: La ley del estudiante, mi ley, nuestra ley.
Les xarxes socials com a recurs educatiu: Aplicació didàctica en la formació del professorat d...
L'ús de les xarxes socials amb finalitats educatives afavoreix l'aprenentatge collaboratiu i l'intercanvi d'informació. Aquest article ...
Retos para la enseñanza de la historia del arte
Retos para la enseñanza de la historia del arte Jesús Ángel Sánchez-Rivera Universidad Complutense de Madrid Pilar Rivero Gracia C...
Cambiar… ¡o no!
Cambiar… ¡o no! Proponer, comunicar, hacer, colaborar y evaluar en la composición colectiva de un espectáculo Sandrine Gampert In...
PISTAS PARA LA EVALUACIÓN
El desafío de prevenir la violencia en la escuela infantil Leire Garatea Prevenir las agresiones es una responsabilidad colectiva que req...
L’escola, un refugi per a la infància
Arriben temps d’adversitat per a les nenes i els nens, ja que solen ser les grans víctimes de totes les crisis. Les organitzacions humani...
Sigmund Freud
Sigmund Freud: Per una educació al servei d’Eros Sigmund Freud és un autor l’obra del qual ha transcendit el seu camp d’es...
Pensar col·lectivament una escola millor
La formació permanent del professorat és clau per donar resposta a la inclusió educativa, especialment aquella formació qu...