El cos i el moviment, presents a l’escola
Dues mestres de l’etapa 3-6 d’educació infantil comparteixen la seva experiència com a psicomotricistes a l’escola &Ia...
Aprender a argumentar implica comunicar, persuadir a una audiencia
Com contribueix l’argumentació a aprendre a comunicar idees de ciències? En aquesta idea clau s’aborda aquest interrogant de...
Antón Costa, referència de la renovació pedagògica a Galícia
Antón Costa, referència de la renovació pedagògica a Galícia Jesús Rodríguez Rodríguez Als 68 anys, amb 44 fen...
Aprendre de l’entorn i a l’entorn
Us presentem una proposta que pren com a referència el treball desenvolupat des de la dècada dels seixanta a les magnet schools dels Est...
Guarderías masivas, guarderías clandestinas: no todo vale
Estamos asistiendo desconcertados a una propuesta de crecimiento masivo de los centros de 0 a 3 años totalmente descontrolado. Se han pr...
El pas a treballar per ambients a la llar d´infants municipal del Morell
El pas a treballar per ambients a la llar d’infants municipal del Morell Meritxell Grau Lorenzo La nostra jornada laboral passa entre ria...
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19 Carlos Velázquez Callado CEIP Miguel Hernández. Laguna de Duero (Valladolid) L...
Francesc Ferrer i Guàrdia: L’escola, espai de preservació i projecció
Francesc Ferrer i Guàrdia L’escola, espai de preservació i projecció L’escola ha estat sempre terreny de disputa, tant per ...