La evaluación de la competencia lingüística y audiovisual
Hoy día, realmente nadie sabe evaluar competencias, salvo indudablemente en la formación profesional.(Perrenoud, 2004)Resulta paradóji...
Escrivim en parella a través de la tutoria entre iguals
Marc Granell o la utilitat del que és inútil
Patricia Moragón Fandos, Adrián Ombuena Cabanes IES La Sénia de Paiporta. València L’objectiu d’aquesta experiènc...
Les TIC en les seqüències didàctiques de llengua i literatura
L'article ressegueix algunes de les aportacions de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en les seqüències didàcti...
La evaluación inicial
El procés d’aprenentatge de l’alumnat parteix necessàriament de les seves concepcions prèvies, dels seus hàbit...
Sostenibilidad y transformación ambiental
Sostenibilidad y transformación ambiental Xosé Manuel Souto González, Diego Sobrino López Consejo de Dirección de ÍBER M...
«Quina és la tònica?»
Pronunciació de les vocals e i o en posició àtona per a un nivell A2 Marta Bartolí Rigol Consorci per a la Normalització Ling...
La evaluación sumativa
Al final d’un procés d’ensenyament-aprenentatge (en acabar un tema, una unitat didàctica o al final d’un trimestre) l&...