Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...
Recomanacions de Bibliomèdia: Anem al mercat!
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA PER AL CURS 2022-2023 Anem al mercat! Barcelona. Estrella Polar, 2022 Concha Garcia, que és dietista, nutric...
En context: El poder de les paraules
En el marc d’una seqüència sobre el valor emocional del llenguatge, la primera activitat se centra en la comprensió de dos an...
La sang i els percentatges
La classe de quart de primària, Els lluitadors i les lluitadores, necessitem comprendre totes les dades que ens ofereixen els diferents t...
Cuando la implicación de las familias refuerza los deseos de cambio de un equipo
Nuestra escuela tiene una dilatada historia. Empezó a funcionar en los años cincuenta y, desde entonces, no ha dejado de transformarse....
Liliana Aldai
Una metodología para los aprendizajes competenciales en el «aula oberta».
La LOMLOE: Un currículo competencial para afrontar los desafíos del siglo XXI
César Coll Salvador Universidad de Barcelona Elena Martín Ortega Universidad Autónoma de Madrid Mariana Solari Maccabelli Universidad d...