Guarderías masivas, guarderías clandestinas: no todo vale
Estamos asistiendo desconcertados a una propuesta de crecimiento masivo de los centros de 0 a 3 años totalmente descontrolado. Se han pr...
El pas a treballar per ambients a la llar d´infants municipal del Morell
El pas a treballar per ambients a la llar d’infants municipal del Morell Meritxell Grau Lorenzo La nostra jornada laboral passa entre ria...
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19
Cooperar en educación física en tiempos de COVID-19 Carlos Velázquez Callado CEIP Miguel Hernández. Laguna de Duero (Valladolid) L...
Francesc Ferrer i Guàrdia: L’escola, espai de preservació i projecció
Francesc Ferrer i Guàrdia L’escola, espai de preservació i projecció L’escola ha estat sempre terreny de disputa, tant per ...
Material per a l’alumnat: Un problema de conills. L’àlbum il·lustrat per establir connexions ...
L’experiència que es presenta a continuació promou l’establiment de connexions a l’aula de primària entre ci&eg...
Del voluntariat a l’aprenentatge servei
L’aprenentatge servei (ApS) és una proposta metodològica integral que permet abordar de manera simultània les necessitats a...
Tot observant
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Leyendo a Darwin
A partir de la segunda mitad del siglo XX, hemos observado una evolución significativa en las instituciones museísticas. De la concepci...