Del CEP de Santander, de l’Escola Infantil Aire Libre (Alacant), de l’Escola Infantil de Tui (Pon...
Cuándo evaluar
Quan parlem d'avaluació a tots ens ve al cap, davant la pressió que procedeix de l'exterior, la necessitat de respondre les fa...
Práctiques de qualitat en la formació
Un dels retrets que es pot fer a la universitat és la distància que manté respecte a la realitat escolar, però teoria i pr...
Jugando con el volumen
Jugando con el volumen Los alumnos y las alumnas de la asignatura de Volumen del bachillerato de artes plásticas afrontan el reto de real...
Qué evaluar
En aquest capítol s'aborda el contingut de l'avaluació, és a dir, què avaluar. Seguint el punt de vista desenvolupat ...
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Cómo evaluar
S'entén el procés d'avaluació com un recorregut que parteix de la pròpia pràctica de l'aula i cerca incidir en aque...
Entendre el plor del infants
La Joy, una nena de 6 anys, torna del campament de cap de setmana al qual ha anat per primera vegada amb un grup d’infants i de monitores...