El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
De l´escola infantil Turtziozko Eskola, del CEIP Teresa Íñigo de Toro i del CEIP Pedro Garfias
El joc del sac i les boletes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
LLIBRES
Abus DÍEZ NAVARRO, M.C. Alicante. Iglú, 2021 La Mari Carmen escrivia al capítol 7 de l’entranyable Els plats s’assemblen a ...
D´adoctrinaments, inquisicions i altres fal·làcies
En educació no hi ha res innocent, en la mesura en què, a les aules, no solament s’ensenya el coneixement legítim enunciat ...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Conversar sense paraules
Conversar sense paraules Loli Vázquez Carrasco, Mar Carreras Salarich Conversar sense paraules, amb la mirada, el gest, el moviment, l’es...
Recursos per a la pràctica: A conversar se n´aprèn conversant…
A conversar se n’aprèn conversant… Igual que a caminar, a escriure, a pensar, a calcular, a construir... A conversar se n’apr&#...