Una experiència d’animació a la lectura amb escolars subsaharians
La lectura és un hàbit que s’adquireix en contextos diferents, i l’àmbit familiar és un dels més signif...
Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...
Mujeres, historia y su enseñanza
Mujeres, historia y su enseñanza Evaluación y propuesta en didáctica Jesús Marolla Gajardo Doctor en Educación en Didáct...
Transformem les reunions amb les famílies
A l’educació infantil i primària és possible transformar la reunió amb les mares i els pares en una experiènc...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
¡Sí había mujeres en la Independencia!
¡Sí había mujeres en la Independencia! Paula Soto Lillo Cinthia Peña Hurtado Pontificia Universidad Católica de Valparaí...
Tecnologies a l’escola per millorar la comunicació
Les TIC han arribat a l’escola per quedar-s’hi i, plantejades des d’una perspectiva pedagògica ben definida, poden ser l&rsqu...
Tecnologia en aules de comunicació i llenguatge
A les línies següents s’hi descriu un cas d’intervenció psicoeducativa combinada, on les eines tecnològiques adq...