Detecció de dificultats en la competència lectora
Per detectar les necessitats educatives que presenta l’alumnat respecte a la lectura i l’escriptura, és necessari observar les seve...
El Projecte Pont biblioescola.
El Projecte Pont-Biblioescola neix l'any 2006 com una iniciativa de collaboració entre professorat del Grup de Biblioteques Escolars, el...
Humor
Per arrodonir: Contes per explicar.
No tots els textos valen per fer la classe de llengua estrangera. Un conte lineal és molt complicat de seguir sense entendre bé el llen...
Els infants opinen sobre l’escola.
Estil o model de direcció: auctoritas enfront de potestas
En aquest article d'opinió, Antonio Ortiz es refereix a la distinció entre l'"auctoritas" i la "potestas" a l'hora d'escollir un estil o...
Aprendre cooperant, aprendre jugant
En una entrevista a la ràdio, l’Eros, un alumne de 8 anys, va explicar fa poc temps com aprenia al nostre col·legi: «Quan tr...
Trabajo por proyectos, formación del profesorado y mejora de la alimentación: una triada necesaria
Trabajo por proyectos, formación del profesorado y mejora de la alimentación: una triada necesaria Gabriel H. Travé González, Jos&...