Treballar les normes a l’escola
L’objectiu d’aquest article és mostrar el valor pedagògic de la reflexió sobre les normes que regulen la participaci&...
Suplement Gestió, n. 31
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció!
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció! Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
Aprendre i educar des de la creativitat musical
La present experiència didàctica tracta de dinamitzar el procés educatiu del conjunt de l’alumnat d’infantil i prim&a...
La nostra escola, un espai per a tothom
A l’escola Xarau garantim espais de treball i de relació segurs, de confiança, d’estímul per a tots i cadascun dels i...
Friedrich Nietzsche: La importància de la paraula oral i escrita escaient
Friedrich Nietzsche La importància de la paraula oral i escrita escaient Esmentar el nom de Nietzsche sempre genera certa incomoditat i p...
D´adoctrinaments, inquisicions i altres fal·làcies
En educació no hi ha res innocent, en la mesura en què, a les aules, no solament s’ensenya el coneixement legítim enunciat ...
Taules de programació: Espantant els yokais
De retorn de les vacances d'estiu i del període de confinament, després de mesos de no conviure com a grup i no venir a l'escola, cada c...