Proyectos de ciencias: entre la necesidad y el olvido
proyectos de cienciasA continuación se describía de forma breve la evolución de algunos proyectos extranjeros de ciencias aparecidos e...
“Alambique” 1996-2006. ¿Cómo progresa el profesorado al investigar problemas prácticos relacio...
Hace diez años empezábamos nuestro artículo con una idea y un ánimo que seguimos manteniendo:Investigar directamente el pensamiento e...
Enseñar: crear Zonas de Desarrollo Próximo e intervenir en ellas
L’ensenyament s’ha d’entendre com una ajuda al procés d’aprenentatge des de la concepció constructivista. Aquest...
¿Per què hi ha pocs mestres a l’educació infantil?
Junts… i “barrejadets”.
A la nostra escola, i cada vegada més, hi ha agrupaments de tota mena... sempre estem barrejant-nos! I aquesta labilitat que abans ens s...
Petits narradors de grans pensaments.
A l'aula dels cuiners, aquest curs ens va arribar un regal. Era un llapis especial, d'aquests llargs i flexibles que poden agafar formes ...
L’Espai Obert. Un servei adreçat a la petita infància i a les seves famílies.
L'Espai Obert neix l'any 2000, després de la voluntat política i de l'experiència obtinguda amb els serveis l'Espai del Nadó i l'Espa...
El patrimonio cultural, testigo de una época