Portar els treballs a casa cada dia.
Pistes per a l’avaluació: Avaluar les relacions.
Avaluar les relacions no és tan senzill com avaluar els coneixements, encara que tampoc no és impossible. El que sembla més clar és l...
Podem reflexionar sobre les relacions entre la família i l’escola?
Partint d'una anàlisi global que ens acosta a les potencialitats que en l'etapa d'educació infantil té el camp de les relacions entre ...
Recursos per a la pràctica: Grups interactius al segon cicle.
El curs passat vam decidir plantejar alguns canvis metodològics al centre i vam posar en marxa els grups interactius. Després d'algunes...
CerO Teatro «Pequeño e infinito» Les nenes i els nens d’un a sis anys van al teatre.
Ja fa més de tres anys, un grup de professionals de les arts escèniques (Programa Abecedaria) i un grup de professionals de l'educació...
Junts… i “barrejadets”.
A la nostra escola, i cada vegada més, hi ha agrupaments de tota mena... sempre estem barrejant-nos! I aquesta labilitat que abans ens s...
Viatge a Mictlan. La mort en la infància des d’una perspectiva mexica.
Al llarg d'un quadrimestre vam treballar, a primer de primària, un projecte sobre la mort amb dos focus importants: el treball artístic...
Cap a l’aplicació dels grups interactius a l’escola bressol.
La comunitat d'aprenentatge de l'escola bressol de Cappont, de Lleida, ha iniciat un procés de transformacions en les quals la comunitat...