Pistes per a l’avaluació: Avaluar les relacions.
Avaluar les relacions no és tan senzill com avaluar els coneixements, encara que tampoc no és impossible. El que sembla més clar és l...
Portar els treballs a casa cada dia.
Podem reflexionar sobre les relacions entre la família i l’escola?
Partint d'una anàlisi global que ens acosta a les potencialitats que en l'etapa d'educació infantil té el camp de les relacions entre ...
Recursos per a la pràctica: Grups interactius al segon cicle.
El curs passat vam decidir plantejar alguns canvis metodològics al centre i vam posar en marxa els grups interactius. Després d'algunes...
CerO Teatro «Pequeño e infinito» Les nenes i els nens d’un a sis anys van al teatre.
Ja fa més de tres anys, un grup de professionals de les arts escèniques (Programa Abecedaria) i un grup de professionals de l'educació...
Junts… i “barrejadets”.
A la nostra escola, i cada vegada més, hi ha agrupaments de tota mena... sempre estem barrejant-nos! I aquesta labilitat que abans ens s...
Viatge a Mictlan. La mort en la infància des d’una perspectiva mexica.
Al llarg d'un quadrimestre vam treballar, a primer de primària, un projecte sobre la mort amb dos focus importants: el treball artístic...
Cap a l’aplicació dels grups interactius a l’escola bressol.
La comunitat d'aprenentatge de l'escola bressol de Cappont, de Lleida, ha iniciat un procés de transformacions en les quals la comunitat...