La memòria avaluativa del centre
Un cop finalitzat l’any escolar, els centres docents han de fer el balanç i la valoració de les actuacions educatives i de la vida...
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
Cómo el cerebro aprende, recuerda y olvida
Naturaleza del aprendizaje y la memoriaaprendizajememoriaCómo se forma la memoriamemoria a corto plazomemoria a largo plazo, consolidaci...
Explicar la història amb molt d’art
Les trobades amb il·lustradors -xerrades o tallers- constitueixen una bona manera d’ensenyar a llegir les imatges. És com quan un ...
Les condicions de l’avaluació interna a Finlàndia
Aquest article proporciona una mirada internacional en relació amb l’avaluació interna de l’educació obligatòr...
De moléculas, redes y cognición
El simple hecho de mirar a nuestro alrededor y dar sentido a lo que nos rodea nos puede parecer una tarea simple que es capaz de realizar...
Robòtica per a la vida: domòtica a classe
Si bé ja s’ha parlat força de robòtica educativa durant aquests anys, potser s’ha posat massa interès en una r...
El laboratori de lletres i d´imatges
Sota el nom de «Laboratoris de lectura», les biblioteques públiques han ideat un nou model d’activitat que busca la complicit...