Covid-19, pobresa i infància
L’articulat de la Convenció de les Nacions Unides sobre els Drets de l’Infant estableix que tots els nens i les nenes tenen dret a es...
Parlem de constel·lacions i no d’estrelles
Aquest article vol fer palès el compromís de l’administració educativa, en aquest cas del Consorci d’Educació ...
English at home and back to school. A love story
Quan l’alumnat de la nostra escola fa anglès, s’endú una mica d’aquesta llengua a casa per poder-la compartir amb la f...
Una escola per aprendre
Tal com planteja Zygmunt Bauman en la seva obra Els reptes de l’educació en la modernitat líquida, l’escola necessita una tr...
La forma i el fons ideològic de la LOMCE
Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...
La SINS Cardener
A la Secció d’Institut Cardener (SINS Cardener) , creada oficialment l’any 2012, pensem que innovar és una necessitat i no u...
On aprenem realment avui?
La realitat socioeducativa que estem vivint comporta la necessitat de reflexionar entorn de les dimensions espaciotemporals en què es pro...