El racó de pensar?
En aquesta secció presentem fragments breus de diàlegs d’aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns d...
Sento, per tant escric
Vivim en un món envoltat de sensacions, d’informacions diverses que arriben als nostres sentits i que són llegides i interpretades...
Com comunicar-nos amb un infant sord?
Són les nou del matí i en Jon ve a l’escola molt content. Dijous va ser el seu aniversari i avui porta l’agenda amb les anot...
Oído perfecto
Valoramos la app Oído Perfecto; sus principales características y funciones como herramienta didáctica para el entrenamiento auditivo....
Google Forms i QR: cadenats digitals. Una experiència desafiadora
L’app smashing ha arribat a casa nostra per quedar-s’hi. Combinar aplicacions diferents ens obre un món de possibilitats. Descobrir...
Equitat en la infància
Aquest article és una síntesi de l’informe anual d’Unicef, Comitè Espanyol 2016, publicat a l’abril. S’hi...
La riquesa de la vida
Som part del problema, però també som part de la solució. Cal que replantegem el nostre model econòmic i el nostre estil d...
Aportació de la intel·ligència cineticocorporal al treball per projectes: «Els castells»
En aquest article, hi volem donar a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys, durant la qual un projecte escol...