Los deberes: equilibrio entre dar y recibir
La Lluna i la llum
La Lluna és una font d’aprenentatge magnífica per treballar la llum. En aquesta experiència que presentem, l’alumnat ...
Libros. Encuentros. Webs
La estructura de departamentos
Modernitzar l’organització interna dels instituts de secundària és cabdal per a la necessària transformació d...
Sé com ensenyar-te, però… Com aprenc jo?
Pocs docents dubten ja del fet que l’alumnat aprèn millor a través de la interacció i la cooperació. L’aprenen...
TIC i escriptura acadèmica en el treball per projectes
A partir de l’ús de les TIC que fan els alumnes del màster universitari de Professor/a de Secundària en projectes per a tre...
I si traiem el peu de l’accelerador, per educar?
Vagarejar no vol pas dir 'suspendre el temps', sinó 'adaptar-s'hi sense deixar que ens atabali'. Implica disponibilitat i, en definitiva...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...