No es inclusión todo lo que se dice que lo es.
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Material per al professorat: Un problema de conills. L’àlbum il·lustrat per establir connexio...
L’experiència que es presenta a continuació promou l’establiment de connexions a l’aula de primària entre ci&eg...
Cacharreando, un proyecto realizado con Makey Makey y Scratch
Programar sense saber programar o tocar el piano amb núvols de sucre ja és possible gràcies a la unió de dues eines que s&...
Un zoológico en mi clase
Tejiendo hilos de placer
Hace cuatro años una alumna de 3.º de la ESO dijo en mi clase de lengua que ella también se masturbaba. No había pasado antes ni ha v...
Un problema de conills
L’experiència que es presenta a continuació promou l’establiment de connexions a l’aula de primària entre ci&eg...
Multiplicaciones rusas
Hem dedicat tant de temps a les multiplicacions a l’escola que ens pensem que ho sabem tot (fins i tot més del que voldríem) sobre...