Escriure textos reals en col·laboració: una tasca imprescindible.
L'article recull algunes de les reflexions derivades de la collaboració de l'autora amb una classe de segon de primària com a observado...
El Museo Interactivo de la Música y su compromiso didáctico
LOMCE i neoliberalisme
Com podem treballar les ciències d’una forma lúdica a primària.
Moltes vegades, ens hem qüestionat com podríem motivar el nostre alumnat en l'àrea de ciències naturals i socials. Aquest article exp...
Compartiendo lo que sabemos: aprender biología con un compañero
Aprendemos el 90% de lo que enseñamos a otros y tan solo el 20% de lo que oímos (National Training Laboratories). Si somos conscientes ...
Teixint xarxes d´aprenentatge amb la comunitat
Per què cal utilitzar recursos comunitaris d’aprenentatge? És molt difícil parlar d’adquisició de coneixements...
Del huevo al pollito
Objetivos- Potenciar el pensamiento científico, haciendo que el alumnado interprete, imagine, formule hipótesis...- Familiarizar a los ...
Significados y actitudes hacia la audición musical en alumnos de educación primaria