La estructura de departamentos
Modernitzar l’organització interna dels instituts de secundària és cabdal per a la necessària transformació d...
Sé com ensenyar-te, però… Com aprenc jo?
Pocs docents dubten ja del fet que l’alumnat aprèn millor a través de la interacció i la cooperació. L’aprenen...
TIC i escriptura acadèmica en el treball per projectes
A partir de l’ús de les TIC que fan els alumnes del màster universitari de Professor/a de Secundària en projectes per a tre...
I si traiem el peu de l’accelerador, per educar?
Vagarejar no vol pas dir 'suspendre el temps', sinó 'adaptar-s'hi sense deixar que ens atabali'. Implica disponibilitat i, en definitiva...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
Ressenya: La lectura en català per a infants i adolescents. Història, investigació i polítiques
«El professorat ha d’identificar que el model competencial dona solució als seus problemes; és fonamental que vegi sentit a l’esforç»
Tenir i ser sentit
El claustre de professorat del CEIP Fernández Vizarra se situa en una cultura professional on tot tingui i sigui sentit. Des de la reflex...