«El professorat ha d’identificar que el model competencial dona solució als seus problemes; és fonamental que vegi sentit a l’esforç»
Ressenya: El poder de las palabras
TIC i escriptura acadèmica en el treball per projectes
A partir de l’ús de les TIC que fan els alumnes del màster universitari de Professor/a de Secundària en projectes per a tre...
Evaluación de aprendizajes en grupos multigrado de escuela rural
A partir d’una escena descrita per un docent d’una aula multigrau d’escola rural, es poden evidenciar els problemes derivats de les ...
El problema forma parte de la solución
Mai com ara l’alumnat ho havia tingut tan fàcil per accedir, contrastar, copiar i gestionar informació. Això planteja un re...
Textos e hipertextos
La educación lingüística en la enseñanza obligatoria y en el bachillerato ha experimentado en las últimas décadas una innegable tra...
Poblar l’escola. Acollir i integranr els mestres que hi arriben
Si fem un parallelisme entre poble i escola i ens preguntem qui pobla aquest poble que és l'escola, la resposta genèrica seria: «Les p...
Entrelazar recorridos
Como los recorridos vitales personales, las tiras de papel se entretejen, dan vueltas sobre sí mismas, se enredan, se rompen, avanzan y ...