Es pot transformar l’avaluació? Cal fer-ho?
Avaluar és molt més que posar notes. En aquest article, s’hi proposa revisar el concepte en relació amb el fet d’apre...
La potència del contraexemple: espiar i observar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Entrevista amb Karin Apslund
El tratamiento de las competencias básicas en los actuales libros de texto de historia en secund...
Los manuales de didáctica y la construcción de la didáctica de la historia como una disciplina...
Códigos QR como propuesta de trabajo desde el área de música
Las posibilidades de aprendizaje a través de dispositivos móviles (m-learning) está cada vez más en el punto de mira de empresas, doc...
El camino de las baldosas amarillas: Sobre cómo facilitar la lectura de la buena literatura
Elogi a l'escola
Elogi a l’escola Aprendre a viure junts i aprendre junts a viure. (Marina Garcés, Escola d’aprenents, 2020) Estem arribant a final de...