Llengua oral en aules multiculturals i plurilingües en educació infantil.
La realitat de les nostres escoles és la d'un alumnat amb orígens lingüístics, culturals i socials diversos. Davant d'aquesta realita...
Evaluación institucional y responsabilidad docente
Aquest capítol ofereix un conjunt de reflexions relatives a l'avaluació institucional i les seves implicacions en el desenvolupament pro...
Els meus desitjos per al 2018
El canvi de paradigma s'inicia amb un canvi de mirada. De la mirada del no a la mirada del sí. El que vull com a docent.
Amb les famílies: Orientacions per a la comunicació.
Des de les aules tenim un lloc privilegiat per orientar les famílies sobre com es pot impulsar el llenguatge dels seus fills i filles. P...
Un bachillerato sin competencias
La LOE trajo una importante novedad curricular, que obliga a repensar creativamente la acción y el conocimiento educativo en geografía ...
Aprender a cuidarnos
Aprender a cuidarnos Edurne Aizpurua Mendizabal, Rakel Benitez Benitez, Isaak Aranberri Agirre En Zumaiena, concebimos la escuela como un...
Que avaluïn l’educació infantil.
Cine. Reseñas. Crónica