Halloween voices, encriptación sonora y mensaje sonoro
Se presentan dos actividades diseñadas para trabajar con aplicaciones informáticas de grabación y edición de audio en 5.º de primari...
Visibilidad del símbolo en la escuela a través de las artes
Valor de las artes como competencia en el ámbito escolarEn cualquier ajuste curricular ha sido siempre necesaria una justificación de l...
Una radionovel·la a l’aula d’acollida: Proposta d’ensenyament-aprenentatge a L2
En aquest article, hi presento una seqüència didàctica realitzada en una aula d'acollida de primària i centrada en l'expressió oral ...
La plástica como motivadora de la imaginación en un aula de compensación educativa
El lugar y los protagonistasNuestro proyecto se desarrolló en un ACE o aula de compensación educativa. En ella recalan alumnos de secun...
Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...
Llegir per escriure i escriure per llegir: una webquest sobre el Lazarillo de Tormes
A partir d'una obra de la literatura clàssica espanyola, el Lazarillo de Tormes, l'autora elabora una proposta didàctica de lectura i e...
Una petita bibliorevolució
A l’escola Orlandai ens proposem que la lectura arribi a ser un compromís de tota la comunitat escolar. Ho considerem una condició...
Escoltar, explicar i escriure anècdotes dels nostres avis
Aquest article explica una seqüència didàctica en què es proposa a l'alumnat que faci un exercici de redacció pautat. L'activitat s'...