Concepciones y obstáculos del alumnado sobre el cerebro y la coordinación nerviosa
Ubuntu. Trabajo cooperativo en educación física
Cuidem-nos per cuidar
Cuidem-nos per cuidar Equip Cuidem-nos De totes les accions que podem emprendre per tenir cura de nosaltres mateixos, del nostre cos, de ...
La memòria avaluativa del centre
Un cop finalitzat l’any escolar, els centres docents han de fer el balanç i la valoració de les actuacions educatives i de la vida...
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
Usando la realidad virtual para construir edificios históricos en el aula
Carmen Serrano, directora de l’IES Heliche de Sevilla. «De la pissarra al despatx»
«Vaig començar en la direcció... i ja han passat nou anys. Aquesta és una tasca molt diferent a la de l'aula, però t...
El patrimonio urbano como recurso para desmontar estereotipos históricos
Hoy en día, el patrimonio es entendido con un carácter sustantivo y multidimensional, nutrido y alimentado por las aportaciones de una ...