Humor
Conclusión
Hablemos de ópera hablemos de GROC
Compartir vivències d’aprenentatge.
A l'article, s'hi proposa que els aprenentatges s'haurien de viure com una manera de compartir vivències en el coneixement a partir de p...
“Big fish, small fish”. L’anglès, una llengua integrada en el context comunicatiu de l’aula d’in...
Aprendre anglès esdevé més fàcil i significatiu si es relaciona amb els altres llenguatges, i encara més si es treballa en estreta c...
Libros de texto: ni contigo ni sin ti tienen mis males remedio
Como dice la vieja canción que evoca el título de este artículo, las relaciones del profesorado con el libro de texto suelen ser de am...
Ens han ferit l’escola
Ens han ferit l’escola; l’escola de la diferència, l’escola on la paraula circula lliurement, l’escola de l’acord...
Experiencia 3: Contribuyendo a las CCBB desde el trabajo cooperativo en grupos heterogéneos
En aquest capítol s’inclouen una sèrie d’experiències pràctiques de l’aplicació de la proposta di...