Llibres: Evaluación y postevaluación en educación infantil. Cómo evaluar y qué hacer después.
Aclarando el concepto de barreras a la participación
Aclarando el concepto de barreras a la participación Antonio A. Márquez Ordóñez Maestro de pedagogía inclusiva Blog Si es por...
De corregir los exámenes a Co-Regir los aprendizajes
L'intent de millorar el treball dels alumnes en els exàmens ha provocat diverses modificacions en l'avaluació i la gestió de l'au...
Escuela, museo, familia, lectura y valores
Què significa un currículum al servei dels aprenentatges de l’alumnat i gestionat democràticam...
En aquestes ratlles, hi hem volgut exposar el sentit de la democràcia quan aquesta omple l'aula i esdevé un puntal en l'organització d...
Els infants opinen sobre l’escola.
Divulgación científica para la alfabetización física
Divulgación científica para la alfabetización física Hoy somos personas activas, ¿y en el 2075? Gemma Bermejo Martínez, ...
Cap a un currículum competencial
Cap a un currículum competencial L’experiència de l’Institut Bellvitge Adela Barreda Pascual L’article explica la transfor...