Creatividad social: un intento de no perder el hilo
Hilando vidas, el hilo como metáforaFaber est suae quisque fortunae (Cada uno es artífice de su propio destino). (Apio Claudio, 340-273...
El carnaval, algo más que disfrazarse
Febrero es el mes del carnaval, una fiesta cuyas raíces son lejanas y que, con la democracia, se ha ido recuperando a lo largo del país...
Experimenta, que algo queda. Actividades EXAO para entender qué es la ciencia
Experiencias comunitarias para la puesta en valor del patrimonio local
Experiencias comunitarias para la puesta en valor del patrimonio local Iván García García, Xulia Marqués Valea Presentamos dos ini...
L’avaluació en projectes de literatura amb TIC
Proposem realitzar una avaluació formativa i competencial que permeti millorar el procés d’aprenentatge mitjançant el treba...
La finalitat de l’educació escolar avui: formar aprenents competents
A la societat de la informació, l’escola ha d’orientar els esforços a formar alumnes competents que siguin capaços de...
Tenir drets
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Lab 0_6: espai de ciència, espai neuroeducatiu
L’espai Lab 0_6 està pensat per afavorir l’acció autònoma i intencionada dels infants sobre diversos fenòmens ...