Para ser letrados: Voces y miradas sobre la lectura.
Tecnologia en aules de comunicació i llenguatge
A les línies següents s’hi descriu un cas d’intervenció psicoeducativa combinada, on les eines tecnològiques adq...
Col·labora amb els companys i les companyes
Aquesta activitat, pensada per al cicle mitjà de primària, pretén impulsar la cooperació i l’ajuda mútua entr...
I l’escola ¿com aprèn?
Qui acull l’ensenyant que fa alguns cursos que treballa a l’escola? Com deixem entrar (i sortir) el món i la complexitat de les nos...
L’escola del camp al Brasil i l’enfortiment del territori agrari
El present article té per objectiu conceptualitzar l’escola del camp, que, al Brasil, té unes connotacions que la distingeixen de ...
Aprendre de l’entorn i a l’entorn
Us presentem una proposta que pren com a referència el treball desenvolupat des de la dècada dels seixanta a les magnet schools dels Est...
Gestió de les tecnologies digitals
Rufino Ferreras: «L’art i el joc són espais de llibertat»
Rufino Ferreras és historiador i pedagog, però el que fa que la seva tasca sigui interessant és que és el responsable actu...