Introducción
Mestres grans amb criatures petites
Quan em plantejo aquesta qüestió i penso en les diferències entre mestres grans i joves, el primer que em ve al cap és preguntar-me q...
Integración Lingüística e inmigración
Posar fil a l’agulla
És bonic veure l'embolic de fils que es van embullant un dia rere un altre mentre el grup d'infants es conforma i s'hi estableixen els p...
La formación inicial y permanente del profesorado de secundaria
Hace unos años, en 2004, tuve la oportunidad de exponer en un debate organizado por la Fundación Jaume Bofill mi parecer acerca del est...
Alegria i confiança per educar: Una mirada sistèmica
Els coneixements que ens arriben sobre el sistema emocional humà ens ajuden a entendre la complexitat del nostre funcionament personal i...
Tot mirant-se al mirall
Com s’ha d’ensenyar a escriure per aprendre a secundària? Quan haurien d’(aprendre a) escriure els estudiants? Quins só...
Família i escola: model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
Família i escola: model dialògic de prevenció i resolució de conflictes El model dialògic de prevenció i resolució ...