Ambigüitats i límits del lideratge pedagògic dels directors de centres educatius
I ara què? Per on començo?
Després d’hores d’estudi, de lectures, de treballs compartits, de seminaris, de quedar-me emmirallada escoltant ponències......
Conclusions dels grups simultanis de debat
L’assemblea al segon cicle d’educació infantil. Una experiència pràctica.
Si, al cicle 0-3, ½la catifa+ planteja certs dubtes i força dificultats, a les aules de 3-6, la trobada és, sens dubte, un pilar bàsi...
Llegim al tramvia de Tenerife
Hem concebut aquest projecte com el desenvolupament d’una pràctica social que proporciona a l’alumnat motius per llegir i escriure ...
De la LOGSE a la LOE, pasant per la LOCE: la desintegració d’una etapa educativa.
Declarar el caràcter educatiu de l'etapa 0-6 i reconèixerne la unitat, amb tot el que té d'important, no és pas sinònim d'atorgar-li...
La LOMLOE y la apuesta por un proceso de modernización curricular
La LOMLOE y la apuesta por un proceso de modernización curricular César Coll, Elena Martín La nueva estructura curricular que el Minist...
La Tira