“La meva mà és un rellotge de sorra”. Una experiència estètica de temps i espai.
A continuació, exposem una proposta senzilla sobre la vivència i la percepció del concepte temps en relació amb l'espai en educació ...
Enseñar a aprender: ¿ejercicios o problemas?
Laura, la estudiante del artículo precedente, ha sacado finalmente una buena nota en el examen de geografía, y ahora está centrando su...
De la investigació en educació matemàtica a la pràctica escolar
Assumint que per transformar l’educació matemàtica a les escoles, en el sentit de millorar-la, és imprescindible una relaci...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. El racó digital
Per arrodonir: Repensar l’assemblea.
Aprender a aprender: cuando los contenidos son el medio
Alberto está leyendo las noticias de ayer en el periódico, mientras oye las noticias de hoy en el telediario de la noche, cuando se ace...
La tria d’equips cooperatius estables per a l’aprenentatge de la convivència des de la ZDP...
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada El procés participatiu dels infants en la construcció dels grups de convivència i ...
Evidències: aportacions des de la neurociència i la psicologia cognitiva
El coneixement procedent dels estudis en el camp de la neurociència i de la psicologia cognitiva és de summa rellevància at&egrav...