Llegir les ciutats, habitar els llibres
A La ciudad de los niños, Tonucci (2014) ens recorda que una ciutat sensible a les necessitats de la infància serà millor per a t...
Material complementari: Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
Flipped classroom i ABP
L’educació no es pot trobar al marge de tot el que ens envolta, d’aquest món globalitzat. Cal incorporar a la nostra manera ...
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
L’exposició oral
Preparar una exposició oral no és una activitat senzilla. No només cal tenir alguna cosa a dir, sinó que cal fer-ho atenen...
Frato
Família i escola, una complicitat imprescindible
Les escoles que posen tot el seu esforç a oferir oportunitats diverses per a l’aprenentatge i que creen llocs motivadors, segurs i en els...
Dubtar o no dubtar, vet aquí la qüestió
Cicle mitjà. Grup interessant i reflexiu segons la mestra. Quan entro a l’aula, ja iniciada la classe, estan fent un exercici del manual ...