Patrícia i Daniel…, mestres de circ. L’escola sobre rodes
Quan et prepares una entrevista a uns mestres de circ, penses en algú que ensenya als infants a fer malabars, tombarelles i altres activi...
L’optimisme, necessari en la qualitat educativa
Agrupaments educatius: paraules, mirades, carícies i sentiments.
En aquest article es reflexiona sobre la necessitat de treballar en grup a l'aula de segon cicle d'infantil, no únicament com a tècnica...
El valor educatiu de l’esport paralímpic en el currículum d’educació física
Aquest article analitza el valor educatiu i sensibilitzador de l’esport paralímpic per a tot l’alumnat, independentment de si t&eac...
Recursos per a la tutoria
En aquest article d'opinió, Juan Carlos Torrego reflexiona sobre la necessitat de comptar amb recursos i formació per dur a terme l...
Que avaluïn l’educació infantil.
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
L’assessorament: empoderar les mestres i els mestres
En aquest article d'opinió, Diana Sanfeliu reflexiona sobre l'assessorament als mestres per part dels professionals de l'EAP.