
JordiSolbes Matarredona
Sobre mi
Jordi Solbes Matarredona és doctor en ciències físiques i, durant molts anys, catedràtic de secundària de física i química. En aquest període també s’ha dedicat a la formació de professorat en centres de professors i en molts cursos nacionals i internacionals. Recentment ha ingressat com a professor titular d’universitat al Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials de la Universitat de València on es dedica a la formació inicial de mestres i professors de secundària. Investiga sobre la utilització de les relacions CTS i la història de les ciències a l’educació científica, dificultats d’aprenentatge i disseny i avaluació de seqüències didàctiques de ciències per superar-les, argumentació i pensament crític en l’ensenyament de les ciències, ciència recreativa, etc. Sobre aquests temes ha dirigit tretze tesis doctorals i ha publicat més de cent articles a les revistes més prestigioses de l’àrea
Publicacions
EXPERIENCIAS DE MECANICA
...
Situaciones de aprendizaje de física y química
...
LA EDUCACION CIENCIA-TECNOLOGIA-SOCIEDAD
...
Física y Química.
Pretén donar a conèixer la naturalesa de la ciència, la història d...
AVANCES DE LA CIENCIA EN EL CURRICULUM
...
Física contemporánea
...
Lenguaje y comunicación en ciencias
...
Enseñanza-aprendizaje del discurso científico
...
La ciencia fuera del aula
...
Modelizar el átomo en la educación secundaria
...