Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Rocío Serrano Rodríguez

Rocío Serrano Rodríguez

RocíoSerrano Rodríguez

Sobre mi

Rocío Serrano Rodríguez és doctora en Psicopedagogia per la Universitat de Còrdova. Des de l’any 2010, és professora del Departament d’Educació a la Facultat de Ciències de l’Educació de Còrdova, on imparteix docència principalment en les titulacions de grau d’Educació Infantil i Primària i al màster de Formació del Professorat d’Educació Secundària. Les seves principals publicacions tracten aspectes sobre formació inicial i permanent del professorat, el desenvolupament de competències docents i necessitats formatives.

 

Actualment és la presidenta de la Xarxa Iberoamericana d’Investigació i Innovació sobre la Professió Docent (RIPRO), una xarxa de cooperació científica en el camp de la recerca i innovació per a la professió docent que afavoreix les sinergies i la interacció entre institucions i persones en activitats de recerca, innovació, comunicació, disseny i elaboració de projectes i propostes, a fi de potenciar i promoure l’intercanvi i la transferència de coneixement a l’entorn de temes d’interès comú relacionats amb la tasca docent.

 

Destaca per la seva participació en diversos projectes de recerca sobre l’anàlisi i l’avaluació de la realitat educativa en la formació inicial del docent en diferents nivells educatius. També és coordinadora de nombrosos projectes d’innovació docent centrats en la millora dels processos d’ensenyament-aprenentatge.

https://www.researchgate.net/profile/Rocio_Serrano3