NeusSanmartí Puig
Sobre mi
Neus Sanmartí Puig és catedràtica de Didàctica de les Ciències i doctora en Ciències Químiques per la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment, és directora de l’ICE en aquesta mateixa universitat. Entre els seus llibres destaquen: Enseñar, aprender y evaluar: un proceso de regulación continua -amb Jaume Jorba- (1996), Didáctica de las ciencias en la educación secundaria obligatoria (2002) i Aprendre ciències tot aprenent a escriure ciència (2003), l’equip de recerca del qual va obtenir el Premi Rosa Sensat de Pedagogia 2002.
Publicacions
La evaluación externa de los aprendizajes
...
Los proyectos de trabajo en el aula
Treballem per projectes? A què ens referim quan parlem de projectes? Què significa organitzar el...
El planeta del agua
...
La personalització de l’aprenentatge
...
Los trabajos prácticos en la construcción del conocimiento biológico y geológico
...
10 Ideas Clave. Evaluar para aprender
Aborda de manera rigorosa el tema de l’avaluació i...Indagar y modelizar en contextos
...
Desafiaments de l’educació inclusiva a l’educació secundària
...
Viejos temas, nuevos enfoques
...
Didáctica de la Biología y la Geología
Des d’una perspectiva professional, és innegable que per ensenyar ciències...
Temes relacionats
#Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales #Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals #Secuencias formativas y didácticas #Seqüències formatives i didàctiques #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Alfabetització científica #Alfabetización científica #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge significatiu / significativitat #Bioquímica, química orgànica #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Contaminació #Contaminación #Derechos humanos #Didàctica de la biologia #Didáctica de la ciencias de la Tierra/geología #Didàctica de la química #Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio #Didàctica de les ciències de la terra #Didàctica de les ciències i del coneixement del medi #Drets humans #Ecologia #Educació medioambiental #Educació per a la sostenibilitat #Educación medioambiental #Educación para la sostenibilidad #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Funcionalidad #Funcionalitat #Jocs de simulació #Juegos de simulación #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Recursos multimedia #Ús de l'equip de laboratori #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de las TIC (tecnologías) #Uso del equipo de laboratorio #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Acció comunitària #Acció tutorial #Acción comunitaria #Acción tutorial #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge i servei #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Avaluació #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Competència digital i tractament de la informació #Competencias #Competències #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Equidad #Equitat #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Motivació #Motivación #Organització de l'espai #Organització i participació de les famílies #Organización del espacio #Organización y participación de las familias #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Pla lector #Plan lector #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Trabajo en equipo del profesorado #Transversalidad #Transversalitat #Tratamiento de la información y competencia digital #Treball en equip del professorat #Ús de dispositius mòbils #Uso de dispositivos móviles #Avaluació formativa o reguladora #Calidad educativa #Evaluación formativa o reguladora #Qualitat educativa #Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge #Ciència, tecnologia i societat #Ciencia, tecnología y sociedad #Constructivisme #Constructivismo #Contaminació acústica #Contaminación acústica #Desarrollo profesional #Desenvolupament professional #Didáctica de las competencias #Didàctica de les competències #Educació per al consumidor #Educación para el consumidor #Electricidad #Electricitat #Escola pública #Escuela pública #Evaluación del proceso de enseñanza y aprendizaje #Física nuclear #Formació i desenvolupament del professorat #Formación y desarrollo del profesorado #Genètica #Grupos de investigación #Grups de recerca #Investigació educativa #Investigación educativa #Modelos expositivos #Models expositius #Política i legislació educativa #Política y legislación educativa #Projectes de recerca #Proyectos de investigación #Química bàsica #Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts #Selección, secuenciación y temporalización de los contenidos #Trabajos de investigación #Treballs de recerca #Ús d'Internet #Ús de la Webquest #Uso de Internet #Uso de la Webquest #Abús sexual #Abuso sexual #Aprendizaje cooperativo #Aprenentatge cooperatiu #Asesoría a centros #Assessorament a centres #Atenció a la diversitat i NEE #Atención a la diversidad y NEE #Aula hospitalària #Autoregulació de l'aprenentatge #Autorregulación del aprendizaje #Coeducació #Coeducación #Competència comunicativa, lingüística i audiovisual #Competencia en comunicación lingüística #Competència social i ciutadana #Competencia social y ciudadana #Comprensió lectora #Comprensión lectora #Dansa #Danza #Didàctica de l'expressió visual i plàstica #Didáctica de la expresión visual y plástica #Didáctica de la lengua y la literatura #Didàctica de la llengua i la literatura #Didàctica de la música #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Educació afectiva emocional #Educació en comunicació audiovisual #Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat #Educación afectiva emocional #Educación en comunicación audiovisual #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Empatia #Escola inclusiva #Escuela inclusiva #Filosofia de l'educació #Filosofía de la educación #Habilidades sociales #Habilitats socials #Inteligencia emocional #Intel·ligència emocional #Justícia #Lectura #Literatura infantil/juvenil #Narrativa #Organització dels horaris escolars. Calendaris #Organización de los horarios escolares. Calendarios #Pintura #Planificació estratègica i operativa #Planificación estratégica y operativa #Roles del alumnado #Roles del profesorado #Rols de l'alumnat #Rols del professorat #Sordera #Sordesa #Teatre #Teatro #Técnicas y recursos para la evaluación #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Ús del cinema #Uso del cine #Avaluació dels processos d'aprenentatge #Evaluación de los procesos de aprendizajeContacte