NeusSanmartí Puig
Sobre mi
Neus Sanmartí Puig és catedràtica de Didàctica de les Ciències i doctora en Ciències Químiques per la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment, és directora de l’ICE en aquesta mateixa universitat. Entre els seus llibres destaquen: Enseñar, aprender y evaluar: un proceso de regulación continua -amb Jaume Jorba- (1996), Didáctica de las ciencias en la educación secundaria obligatoria (2002) i Aprendre ciències tot aprenent a escriure ciència (2003), l’equip de recerca del qual va obtenir el Premi Rosa Sensat de Pedagogia 2002.
Publicacions
Investigación e innovación en la enseñanza de las ciencias
...
Las tecnologías de la información y de la comunicación en la escuela
Les tecnologies de la informació i de la comunicació estan entrant amb força a l'escola, i amb ...
COMPETENCIA DE APRENDER A APRENDER
...
REVISTA FORUM – 002 (SETEMBRE 03) – La gestió de la formació de l´equip docent
...
La evaluación externa de los aprendizajes
...
Los proyectos de trabajo en el aula
Treballem per projectes? A què ens referim quan parlem de projectes? Què significa organitzar el...
El planeta del agua
...
La personalització de l’aprenentatge
...
Los trabajos prácticos en la construcción del conocimiento biológico y geológico
...
10 Ideas Clave. Evaluar para aprender
Aborda de manera rigorosa el tema de l’avaluació i...Temes relacionats
#Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales #Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals #Medios audiovisuales y las TIC #Mitjans audiovisuals i les TIC #Autoregulació de l'aprenentatge #Autorregulación del aprendizaje #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Avaluació integradora #Calidad educativa #Competencia para aprender a aprender #Competència per aprendre a aprendre #Competencias #Competències #Comunidad educativa #Comunitat educativa #Desarrollo profesional #Desenvolupament professional #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Educació afectiva emocional #Educació per al desenvolupament #Educació social/Acció comunitària #Educación afectiva emocional #Educación para el desarrollo #Educación social/Acción comunitaria #Escola inclusiva #Escola rural/ZER #Escuela inclusiva #Escuela rural/ZER #Espacio Europeo de Educación superior #Espai Europeu d'Educació superior #Estrategias de escritura #Estratègies d'escriptura #Estudi de casos #Estudio de casos #Evaluación del alumnado en el aprendizaje #Evaluación integradora #Expresión escrita/composición/redacción #Expressió escrita/composició/redacció #Habilidades comunicativas #Habilitats comunicatives #Inteligencia emocional #Inteligencias múltiples #Intel·ligència emocional #Intel·ligències múltiples #Literatura infantil/juvenil #Qualitat educativa #Trabajo en equipo del profesorado #Treball en equip del professorat #Ús del cinema #USEE #Uso del cine #Organització i gestió de centres #Organización y gestión de centros #Secuencias formativas y didácticas #Seqüències formatives i didàctiques #Mètodes globalitzats #Métodos globalizados #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Alfabetització científica #Alfabetización científica #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentatge significatiu / significativitat #Bioquímica, química orgànica #Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural #Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural #Competencias profesionales del profesorado #Competències professionals del professorat #Coneixement i exploració de l'entorn #Conocimiento y exploración del entorno #Contaminació #Contaminación #Derechos humanos #Didàctica de la biologia #Didáctica de la ciencias de la Tierra/geología #Didàctica de la química #Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio #Didàctica de les ciències de la terra #Didàctica de les ciències i del coneixement del medi #Drets humans #Ecologia #Educació medioambiental #Educació per a la sostenibilitat #Educación medioambiental #Educación para la sostenibilidad #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Funcionalidad #Funcionalitat #Jocs de simulació #Juegos de simulación #Programació per competències i capacitats #Programación por competencias y capacidades #Recursos multimedia #Ús de l'equip de laboratori #Ús de les TIC (tecnologies) #Uso de las TIC (tecnologías) #Uso del equipo de laboratorio #ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos #Acció comunitària #Acció tutorial #Acción comunitaria #Acción tutorial #Aprendizaje y servicio #Aprenentatge basat en problemes/projectes #Aprenentatge i servei #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Avaluació #Competència digital i tractament de la informació #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Equidad #Equitat #Estrategias d'EA/Estrategias internas #Estrategias de lectura #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Estratègies de lectura #Evaluación #Funciones y procesos organizativos #Funcions i processos organitzatius #Gestió i organització social de l'aula #Gestión y organización social del aula #Interdisciplinariedad #Interdisciplinarietat #Jocs/Gamificació #Juegos/Gamificación #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Materiales curriculares y recursos didácticos #Materials curriculars i recursos didàctics #Motivació #Motivación #Organització de l'espai #Organització i participació de les famílies #Organización del espacio #Organización y participación de las familias #Personalització dels aprenentatges #Personalización de los aprendizajes #Pla lector #Plan lector #Rutinas educativas #Rutines educatives #Talleres #Tallers #Transversalidad #Transversalitat #Tratamiento de la información y competencia digital #Ús de dispositius mòbils #Uso de dispositivos móviles #Avaluació formativa o reguladora #Evaluación formativa o reguladoraContacte