
NeusSanmartí Puig
Sobre mi
Neus Sanmartí Puig és catedràtica de Didàctica de les Ciències i doctora en Ciències Químiques per la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment, és directora de l’ICE en aquesta mateixa universitat. Entre els seus llibres destaquen: Enseñar, aprender y evaluar: un proceso de regulación continua -amb Jaume Jorba- (1996), Didáctica de las ciencias en la educación secundaria obligatoria (2002) i Aprendre ciències tot aprenent a escriure ciència (2003), l’equip de recerca del qual va obtenir el Premi Rosa Sensat de Pedagogia 2002.
Publicacions
Intercambio de experiencias
...
Estrategias organizativas de aula
El llibre planteja per què i com el professorat ha d'ensenyar a l'alumnat a reflexionar sobre la se...
SALIR PARA CONOCER, SALIR PARA PARTICIPAR/FREINET HOY¿ATIENDE EL SISTEMA EDUCATIVO LAS …
...
Els projectes: com els entenem?
...
Avaluació, clau per aprendre
EDITORIAL
Ciencias en la ESO y contrarreforma
...
Las ciencias en la escuela
Las ciencias en la escuela. Teorías y prácticas consta d’uns articles de f...
REVISTA AULA – 175 (OCTUBRE)- APRENDER A ESCRIBIR, ESRIBIR PARA APRENDER / ¿DONDE RADICA EL EXITO DEL SISTEMA EDUCATIVO FILANDES?
...
Reflexions entorn de la direcció actual
...
L’Avaluació com a aprenentatge: Per què és important pensar en l’avaluació com a aprenentatge?
L’article resumeix els orígens dels plantejaments d’una avaluació amb l...
Temes relacionats
#Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales #Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals #Atenció a la diversitat #Atención a la diversidad #Grupos flexibles #Grups flexibles #Secuencias formativas y didácticas #Seqüències formatives i didàctiques #Didàctica general i metodologia general #Didáctica general y metodología general #Acogida y adaptación #Acogida y adopción #Acollida i adopció #Acolliment i adaptació #Álbum ilustrado #Àlbum il·lustrat #Alfabetització #Alfabetización #Ambientes #Ambients #Aprendizaje de la lectura #Aprendizaje significativo / significatividad #Aprenentarge de la lectura #Aprenentatge significatiu / significativitat #Atenció a les famílies #Atención a las familias #Autoregulació de l'aprenentatge #Autorregulación del aprendizaje #Avaluació formativa o reguladora #Biblioteca/mediateca #Centres d'interès #Centros de interés #Conte #Contes i literatura infantil #Corresponsabilidad #Corresponsabilitat #Creatividad #Creativitat #Cuento #Cuentos y literatura infantil #Documentació #Documentación #Ecologia #Educació medioambiental #Educació per a la sostenibilitat #Educación medioambiental #Educación para la sostenibilidad #Enfocament globalitzador #Enfoque globalizador #Equidad #Equitat #Escoles sostenibles #Escuelas sostenibles #Estratègies d'EA/Estratègies internes #Evaluación formativa o reguladora #Figuras relevantes #Figures rellevants #Formació continua del professorat/formació permanent #Formació inicial del professorat #Formación continua del profesorado/formación permanente #Formación inicial del profesorado #Funció social de l'ensenyament #Función social de la enseñanza #Infància i qualitat de vida #Infancia y calidad de vida #Literatura infantil/juvenil #Matemáticas de la vida cotidiana #Matemàtiques de la vida quotidiana #Metacognició #Metacognición #Motivació #Motivación #Projectes de treball #Proyectos de trabajo #Roles del profesorado #Rols del professorat #Técnicas y recursos para la evaluación #Tècniques i recursos per a l'avaluació #Teoria i mètodes educatius #Teoría y métodos educativos #Acció comunitària #Aprenentatge i servei #Autoavaluació de l'alumnat #Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge #Avaluació del procés de l'ensenyament i aprenentatge #Avaluació dels processos d'aprenentatge #Competència comunicativa, lingüística i audiovisual #Competències professionals del professorat #Convivència #Educació per a la convivència #Evidencias #Habilitats socials del professorat #Jocs d'educació física #Materials curriculars i recursos didàctics #Observar i explorar l'entorn immediat #Participació #Personalització dels aprenentatges #Pla integral de centre #Qualitat educativa #Ús de les TIC (tecnologies) #Ciència, tecnologia i societat #Ciencia, tecnología y sociedad #Aprendizaje cooperativo #Aprendizaje y desarrollo motores #Aprenentatge cooperatiu #Aprenentatge i desenvolupament motors #Calidad educativa #Ciencias de la educación #Ciències de l'educació #Comunidad educativa #Comunitat educativa #Dansa #Danza #Didáctica de la lengua y la literatura #Didàctica de la llengua i la literatura #Didàctica de la música #Didáctica de las ciencias sociales y humanidades #Didàctica de les ciències socials i humanitats #Diversidad social/cultural #Diversitat social/cultural #Educació en el temps de lleure / educació no formal #Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat #Educación en el tiempo libre / educación no formal #Educación para la interculturalidad/multiculturalidad #Escriptura #Escritura #Estrategias didácticas de la matemática #Estratègies didàctiques de les matemátiques #Evolució i maduració #Evolución y maduración #Expresión y compresión oral #Expressió i comprenssió oral #Historia de las matemáticas #Història de les matemàtiques #Lectura #Legislació educativa #Legislación educativa #Lengua y construcción del conocimiento #Llengua i construcció del coneixement #Materiales curriculares y recursos didácticos #Medios audiovisuales y las TIC #Mitjans audiovisuals i les TIC #Política i legislació educativa #Política y legislación educativa #Principios metodológicos #Principis metodològics #Tècnica de la pintura #Coordinació equip docent #Coordinación equipo docente #Direcció de Centres #Dirección de Centros #Gestió del canvi #Gestión del cambio #Lideratge en centres #Liderazgo en centros #Planificació estratègica i operativa #Planificación estratégica y operativaContacte