Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Juan Sánchez-Enciso Valero

Juan Sánchez-Enciso Valero

JuanSánchez-Enciso Valero

Sobre mi

Juan Sánchez-Enciso Valero, catedràtic de Llengua Castellana, inicia als anys vuitanta la seva llarga trajectòria de renovació didàctica de l’ensenyament de la llengua. L’eix de la seva proposta, compartida amb el Francisco Rincón, el taller de Llengua i Literatura, que reclama els grans principis de l’escola activa, la psicologia constructivista, la construcció social i interactiva del coneixement i el mètode de projectes. Al llarg de la dècada següent, s’implica activament ‘amb altres companys i companyes voluntàries’ en la posada en marxa d’un centre de secundària al barri de Sant Roc, a Badalona: el Badalona 9. Aquest institut durà a interpretar les relacions escola-societat des d’un punt de vista de resistència activa davant la desigualtat social i l’exclusió. El seu llibre Els millors anys (finalista del Premi Rosa Sensat l’any 2003) és testimoni d’aquesta lluita per la dignitat de les persones. Autor de nombroses publicacions (materials d’aula, assaigs didàctics, articles en revistes pedagògiques), assidu participant en xerrades, conferències i seminaris sobre temes edu